Älskade sum konferens! <3

Imorgon, eller idag egentligen börjar vår efterlängtade sum-konferen :) Subhanallah va tiden går fort. Det känns som om de va 2 månader sedan vi hade sum 2010. Jag kommer att jobba med utvärderingen med ett gäng andra systrar inshallah, annars så ska jag försöka delta i så många föreläsningar jag kan under timmarna jag inte har jobb.. Om ni mina fina systrar vill komma och hälsa så är det att bara komma fram :)
I år kommer konferensen att äga rum i kistamässan, inshallah ska det vara toppen ;)
Kom och delta, lär dig massor med kunskap och lärkänna nya muslimska syskon:)
Vi ses imorgon inshallah!!
Nu måste jag sova för att jag måste gå upp efter 4.5 timmar :( :D
Tesba7o 3ala alf kheir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0