Brölloooooop och pluuuuuugg jani skjut mig!!!

Det är sååååååå himla mycket som ska planeras när det är bröllop subhanallah. Trodde verkligen inte att det skulle vara sååå mkt. Det är jätte roligt men det blir för mkt planering och saker att tänka på när man har studier och en studiecirkel samtidigt :(
Allahol mosta3an!! Jag måste nog börja med mina långa To-do listor igen. De är sååå givande och det är sååå skönt när man bockar av allt på kvällen. Jag har gjort kortfattade listor senaste tiden men jag ska gå tillbaka till de mer avancerade, de passade mig bättre :D För nu glömmer jag viktiga saker ibland.
Må Allah hjälpa alla med all press de har..
Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0