Bröllop!

Pratade med min bror genom msn nyss och det var en del bröllops planering hehe. Alla längtar så mycket till sommaren för att då kommer alla mina syskon och kusiner för att fira mitt bröllop inshallah :) Alhamdolillah Må Allah skydda och bevara alla par yarab och skydda de från 3ayn, 7asad och ondska :)
Och skydda de från alla parasiter som försöker förstöra för de mer eller mindre :)
AMEEEEN!!

Pratade med min bror genom msn nyss och det var en del bröllops planering hehe. Alla längtar så mycket till sommaren för att då kommer alla mina syskon och kusiner för att fira mitt bröllop inshallah :) Alhamdolillah
Må Allah skydda och bevara alla par yarab och skydda de från 3ayn, 7asad och ondska :)Och skydda de från alla parasiter som försöker förstöra för de mer eller mindre :)
AMEEEEN!!
Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Ameeen

2011-04-12 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0