Home sweet home

Jag har precis kommit hem från. Har varit i skolan och så har jag fikat ute med vänner efter det. Nu har jag en bok på ca 350 sidor att läsa ut till onsdag och en recension som skall skrivas och 14 svar på frågor angående boken :S:S:S Så nu ska jag sätta igång med intensiv läsning inshallah ;)
Ska uppdatera bloggen under mina raster inshallah :D Brukar ge mig själv korta raster under plugg haha :D Det är faktiskt givande ;) Man laddar på energi genom att bara slappna av och göra något roligt o typ äta något sött under sin rast :) Och att blogga är faktiskt roligt ;)
Såhär såg hotellrummen ut i hotellet vi bodde i, i Krakow :) Visst äre nice?

Kommentarer
Postat av: Amira

Va fint! Mysiga färger också mashallah

2011-04-12 @ 01:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0