Pausish

Vill egentligen inte ta en paus men jag gör det för mina fina läsares skull :)
Boken är såå spännande Alhamdolillah, annars hade jag inte orkat läsa den flera timmar i sträck. Tog slut på en hel m&ms och en annan polsk choklad som jag köpte från polen under läsningen haha :D Jag förstår inte varför jag är så sugen på choklad de senaste dagarna. Det var längesen jag kände så starkt choklad sug.
Imorgon väntar en tidig dag, GAAAH!! Hatar att vakna tidigt på morgonen men ändå så är det såååå skönt när man väl är ute och känner den friska luften mot sin kind och andas in morgon luften :)
Nu blir det lite mer läsning men inte mer choklad :D Kanske en macka? hehe
Bild: Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0