Soorrrry :(:(

Salam alekom/Hej!!
Jag vill med detta inlägg be om ursäkt om mitt långa blogg paus :( Hoppas ni förlåter mig :( Men det kommer inläggs storm de kommande dagarna inshallah ;)
Jag tog en blogg paus för att det var såååå himla mycket som hände senaste tiden och jag hade verkligen 0 tid att blogga. Först hade jag massssa prov och inlämningar (har fortfarande många), sedan var det planering och födelsedags fest till min lilla marioma (min fina systers dotter), och sist så reste jag bort med klassen till Krakow och var borta i 5 dagar.
Jag kommer inshallah att berätta om hur allt gick och lägga upp bilder från resan på mina kommande inlägg :)
Hoppas ni alla befinner er i bästa hälsa och Iman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0