Ya Allah!

Ya Allaaah!! Jag har verkligen sååååååååååå himla mycket att göra och jag känner verkligen att tiden inte räcker till. Jag är så stressad och det sista man vill ha då är missförstånd, av de närmaste människorna runtomkring sig. Subhanallah :( !!
Jag måste sitta och läsa nu o bara läsa så att jag kommer långt i boken, den är spännande men den e så fet och jag har inte långt tid på mig. Nu ångrar jag att jag inte läste en timma varje dag innan läggdags i Polen, och istället prioriterade att sitta med tjejerna och ha kul. Men det var värt det också ;)
Så nu ska jag sitta och läsa så mycket jag bara kan inshallah :) Men jag ska uppdatera bloggen också under mina korta pauser inshallah :)
Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0