Älskar min Allah!

Ya Allah, jag älskar dig så mycket. Jag tackar Allah att han har gett mig Islam, att jag har en Gud som jag kan vända mig till både glad och ledsen, att ha en Gud som jag litar på, att ha en Gud som är förlåtande och barmhättig. Ya Allah öka min kärlek till dig i mitt hjärta och öka min kärlek till dem som älskar dig som får mig att komma närmare dig. Ya Allah gör mig till en bättre tjänare och hjälp mig att ha bästa vän-sällskapet. Vänner spelar så stor roll i ens iman grad. Det är lätt hänt att man blir väldigt påverkad av dem som man umgås med och det är just därför profeten frid vare med honom har varnat oss att vara försiktiga med vilka vänner vi väljer och vilka vi umgås med.. Må Allah ge oss bästa sällskapet :) Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0