Egen tid

Har bestämt mig för att ha fredags kvällen och en dag i helgen bara för mig och kalla det för " energi laddning" eftersom varje gång jag har "egen tid" så ger det mig masssor av energi att orka me dagarna och allt som måste göras. Det är så viktigt med att "boka in" sig själv så att man inte glömmer sig själv mitt i allt annat. Jag har inte bestämt en viss dag i helgen en men oftast så blir det lördag, och under den tiden så får jag helt enkelt göra exakt allt jag känner för och vara spontan med allt jag vill och tänker på. Om jag vill sova fast klockan är 15:00 så får jag göra det och vakna på kvällen, om jag känner för att kolla på film så gör jag det och om jag vill träffa vänner och få vara galna tillsammans så gör jag det.

Det här med egen tid är så himla viktigt och nyttigt! Börja med det du också så kommer du se hur mycket energi du får av det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0