En fredags kväll;)

Haha bilderna som jag tog blev inte så bra :D men det får duga. Var hungrig när jag kom hem fån föreläsningen så jag gjorde det snabbaste jag vet :D KORV& POTATISMOS :D haha, korven brändes liiite som ni även ser på bilden men det va jätte gott mashallah :D Jag älska hemmagjord potatismos så jag kokade potatis och gjorde egen potatismos, jag tycker att de man köper inte är lika gott.. Har smaksatt potatismosen med lite olivolja, salt, och svartpeppar.

Och så blev det Lemonad till maten eftersom jag känner på mig att jag håller på att bli fökyld och jag vill VERKLGEN inte bli sjuk nu,, inshallah..

Och slutligen en smoothie :D Jordgubb o banans smoothie <3 Min favorit 

Smoothien tar jag senare, kanske till en film med syrran me lite annat gott??




Världens godaste Lemonad










Kommentarer
Postat av: Mr. Y

Va gott det ser ut. Vill ha lemonaden nunu :D

2011-03-29 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0