Människor:(

Människor runt omkring kan verkligen chocka en ibland med visa sjuka handlingar, subhanallah :(

Vi systrar bör ta hand om varandra och vara rädda om varandra då vi befinner oss i ett land där vi behöver äkta Systrar för att stödja varandra och stärka varann. Men ibland kan jag inte förstå mig på saker som händer, som avundsjuka och att baktala sin egen syster i islam eller att sprida falska rykten. Subhanallah..

Egentligen så har jag svårt att gå och lägga mig idag för att jag tänker sååå mycket på en sak som har hänt denna vecka som har chockat mig. Och det är att en syster som jag har respekterat och tyckt väldigt mycket om har visat sig vara falsk:( Allahol mosta3an

Man får väl vara försiktig med sina egna handlingar så att man inte smittas av sånt och tänka att man måste ge tillbaka. För att då sjunker man själv lika lågt, för att det är det enda man kan göra. Man kan aldrig ändra någon annans handlingar eller personlighet, den enda man kan jobba med är sig själv och säga 7asbona Allah wa ni3mal wakeel.. Och lita på att Allah alltid kommer att vara rättvis :)

Alhamdolillah


Kommentarer
Postat av: Sara

Va jobbigt. Det har hänt mig också flera gånger. Man vet inte vem man kan lita på längre

2011-03-17 @ 19:47:54
Postat av: asorame

Jaa, subhanllah :( Man måste vara väldigt försiktig för att inte bli besviken

2011-03-18 @ 16:51:25
URL: http://asorame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0