Underbaaart!

Kom precis hem från skolan. Och jag är så himla glad över att det är sååå ljust ute nu jämfört med vintern, egentligen så ÄLSKAR jag vintern också eftersom man kan mysa hemma mer då och ha massa doft ljus överallt :D o ha massa hemma kvällar med nära och kära. Man behöver inte vara ute hela tiden då. Men nu är det underbart att få vakna och se att det är ljust ute, det peppar en att gå upp extra mycket än när det är mörkt ute hehe, då vill man bara ligga och mysa i sängen.

Huumm,, nu ska jag äta något snabbt och ta en promenad med min fina mamma och sedan komma hem och laga ris :D eftersom min fina syster och hennes make kommer på besök och deras lilla SÖTNOS som fyller år snart:D Mamma har redan lagat allt annat men jag sa att jag vill laga riset eftersom jag gifter mig snart och vill lära mig laga hennes goda ris.


Kommentarer
Postat av: Zeynab

Älskar vår promenader.

2011-03-30 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0