Alhamdolillah!

Nationella gick bra idag inshallah men min morgon var riktigt KAOS morgon,

 1 så ringde inte klockan och vaknade av mig själv precis när jag borde vakna:S hade lagt fel alaram

2- tog fel buss, istället för 708 så tog jag 702 och fick ta en omväg

3- gick till fel sal och blandade mellan 125 och 225:S

(var 17 min sen till provet:( )

Hahah jag vet inte vad som händer med mig, men jaa, ni ser hur jag blir när jag är stressad:D Efter provet så gick jag till mamiii och chillade lite hos henne, tog en powernap, nu är jag hemma och förbereder inför morgondagens redovisning.. Hoppas att den går bra, har knappt förbrett någonting så nu måste jag jobba hårt...


Hoppas ni har haft en bättre start op dagen i alla fall haha




Denna bild beskriver mig riktigt bra denna period :D


Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Amina

Hoppas allt gick bra gumman. Lycka till med allt habiba <3

2012-05-02 @ 23:50:37
Postat av: amira

hej! jag är en tjej som kmr från palestina. har varit här i 5-6 år men känner mig ensam i sverige då jag e muslim o så. snart kommer jag ha slöja men vill verkligen ha en svensk muslimsk tjej som kompis. berätta mer om dig själv. bor du i stockholm elr. har du kompisar nu när du e muslim eller vill de typ inte vara kompisar med dig längre.det känns som ja e annorlunda o behandlas annorlunda för att jag e muslim. det kanske e inte så om man e sevensk eller jag vet inte.hoppas jag får nåt svar. ha det bra :)

2012-05-28 @ 21:27:34
Postat av: Asorame

Älskade syster Amira, jag personligen är inte etniskt Svensk. Jag är Svensk medborgare, har alltid varit muslim och är inte konvertit. Jag har burit slöja i flera år och känner igen det du säger. Jag bor i Stockholm och vi kan gärna umgås o träffas om du vill :) Jag har många tips på hur du kan hantera fördomar och om du skulle bli illa bemött.. Stå på dig själv och tänk alltid på att Allah finns där för oss <3 Jag har etniskt svenska muslimska vänner också om du vill lärkänna :) Du kan få kontakt med dem.. En stor kram

2012-05-28 @ 23:16:40
URL: http://asorame.blogg.se/
Postat av: amira

Hej:) vad kommer du ifrån då?du skriver jättebra svenska, hur bra som helst ju. ah men jag skulle gärna vilja träffa dig och kompisarna och umgås lite och det e faktiskt bra tillfälle eftersom snart e skolan slut och så, då hinner man ju,det e skitbra att du bor i Stockholm oxå :)men var bor du i Stockholm o kan jag få ditt mejl så att jag kan kontakta dig? puss och kram

2012-05-28 @ 23:34:22
Postat av: Anonym

Åhh tack så mkt :)Jag kommer från Yemen och har bott i Sverige i ca 9-10 år.. Jag mailar dig till ditt mail som syns hos mig så får du min privata mail inshallah.. Kraaaam på dig!!



P.S jag uppdaterar inte bloggen så mycket denna period eftersom jag verkligen har mycket i skolan, men snart tar jag studenten inshallah och kan blogga oftare :)

2012-05-31 @ 00:59:06
Postat av: asorame

Det är jag bloggägaren som skrev kommentaren till dig men jag glömde skriva mitt namn.. :)

2012-05-31 @ 01:00:30
URL: http://asorame.blogg.se/
Postat av: amira

hej! jag har inte fått ditt mejl ännu och hoppas att jag får den snart. lycka till med alla prov och sånt och vi kanske ses snart!

Svar: Habibti jag har svarat för ett bra tag sedan men inte har fått något svar.. Kolla på din inbox.. Kraaam <3
asorame.blogg.se

2012-06-09 @ 01:32:56
Postat av: amira

hej!
det har kanske blivit nåt fel elr nåt för jag har verkligen inte fått nånting och jag har varit väldigt upptagen den sensate månaden de e darför jag svarar så sent.kan du inte försöka skicka ditt telefonnummer en gång till på [email protected]
kram <3

2012-07-31 @ 02:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0