Proooov!!

Har precis kommit hem från skolan, hade ett prov och jag hoppas att det gick bra. Min vecka kommer att se ut såhär:

- Tisdag: Ett stooort religion prov på världens 3 största religioner

- Onsdag: Nationella prov (skriftliga)  SvB+ inlämningsarbete i ett annat ämne

- Torsdag: Psykologi B redovisning ( en stoooor uppgift där alla kapitel ska vara med)

- Fredag: Projektarbete inlämning+ deadline för ett arbete i entreprenörskap!


Snälla gör do3a för mig, jag har knappt tid att träna eller tänka på annat :( träningen måste jag tänka på också eftersom jag kommer att göra ett konditionstest som jag måste klara av :( Plzz gör do3a och tänk på att änglarna ber om det samma för er. Jag vet inte hur lärarna har tänkt men d e omänskligt att så så många prov på en vecka:S Allaholmosta3an




Det känns precis så här just nu!!

Bild: Google.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojjj va mycket du har. Må Allah underlätta för dig!

2012-04-23 @ 18:09:44
Postat av: Einar

lycka till habiba <3 håll ut de sista månaderna

2012-04-24 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0