Chicago <3

Jag har kommit hem från Min underbara semester mashallah från Chicago!! Det var sååååå underbart, allt var såå bäst, och bäst av allt var att maten jag åt i varenda restaurang där var super gott mashallah asså!!
Jag kom hem för exakt en vecka sedan men jag hann inte blogga någonting då jag har haft flullspäckat schema hela veckan, men jag säger till er bara en sak, NI måste åka dit nångång i erat liv asså hehe, ni kmr inte ångra er :)
Och flyget var riktigt lyxigt, egen tv men de nyaste filmerna ( de hade tom en kategori med filmer som går på Cinema) Arabiska filmer fanns också, spel, musik på flera språk och servicen var shooo,, är helt nöjd alhamdolillah :) Jag är så tacksam Alhamdolillah :)
Och shoppingen där e galleeen, har köpt typ halva Chicago men ville ändå ha mer haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Faaan va roliiiigt

2012-01-24 @ 08:33:56
Postat av: Amina

Guuud vad jag är aviiis, kramar <3

2012-01-31 @ 00:04:50
Postat av: Lejla

Varför har du slutat skriva? snälla kan inte du böra blogga igen:-( saknar dina inlägg

2012-04-09 @ 23:49:45
Postat av: Asorame

Ja det var riktigt roligt Alhamdolillah :) Jag njöt av varende sekund där,, Mashallah wal7amdolillah :)

2012-04-20 @ 22:18:24
URL: http://asorame.blogg.se/
Postat av: Asorame

Lejla, jag skriver nu igen;) håll bara tummarna att stressen i skolan minskar så kommer jag att blogga oftare men på sommaren kommer jag skriva varje dag inshallah :)

2012-04-20 @ 22:19:47
URL: http://asorame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0