Nattuggla

Har försökt att somna i evigheter nu men d går inte. Jag vaknade tidigt idag och har varit aktiv hela dagen och borde vara trött nu men är piggare än de piggaste Haha Subhanallah! Hoppas ni sover skönt nu iaf.. Har inte bloggat efter att jag har tagit studenten för att jag blev sjuk och var tvungen att ta d lugnt o tvinga mig själv att varva ner. Men imorgon eller rättare sagt idag så ska jag ta första steget och ha en bjudning hemma hos mig Inshallah med svärfamiljen. Hoppas dagen blir lyckad yarab. Sedan ska jag passa på att gå ut med maken,sskon och vänner inshallah under helgen o kommande veckorna. Måste njuta av sommaren innan den tar slut ju;-) Jag bloggar från mobilen så hoppas inlägget kommer fram;-) Jalla Natti, nu ska jag försöka somna o hoppas jag lyckas haha..

Kommentarer
Postat av: Sara

Snella blogga oftare for ja elskar din blogg. Jag e i usa nu for semester o vill underholla mig med din blogg nar jag saknar Sverige.. KRAMIS

2012-07-03 @ 22:42:10
Postat av: Sara

Snella blogga oftare for ja elskar din blogg. Jag e i usa nu for semester o vill underholla mig med din blogg nar jag saknar Sverige.. KRAMIS

2012-07-03 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0