I'm back!

Salam alekom!
 
Jag vet inte vart jag ska börja men i'm back :) Jag ska börja blogga igen inshallah. Jag har tagit ett långt uppehåll från flera saker i mitt liv och försökte lägga fokus på annat som behövde tid och ork. Jag ber om ursäkt för att det blev så långt tid och även att jag inte skrev att jag skulle ta paus... Sanningen är att jag inte ville skriva att jag ska ta paus eftersom jag varje dag tänkte på att börja blogga igen, men jag behövde verkligen paus från flera saker som jag inte ville ge upp, bara paus, visste inte hur långt tid jag skulle behöva men jag tillät mig själv att ta pausen  och nu känner jag mig faktiskt redo igen att ta tag i vissa saker av de :)
 
Ibland behöver man lyssna på sin kropp och sitt inre och bara göra det som KÄNNS rätt för just dagen. Man laddar batterierna och lär sig att hitta fokus.
 
Jag kommer att uppdatera och skriva inlägg så mycket jag hinner inshallah. Ibland kommer det bli flera inlägg om dagen och ibland inga alls om dagen säkert men jag lovar att göra mitt bästa och skriva minst ett om dagen :)
 
Jag har saknat er och det kommer att bli kul att uppdatera om nya saker i mitt liv och även läsa era kommentarer. Jag vet att jag har varit dålig på att svara på kommentarerna men jag kommer framöver att svara på alla inshallah :)
 
Tyvärr så har statistiken sjunkit eftersom ni säkert har tappat hoppet om inlägg då jag inte har uppdaterat sen juli men nu så lovar jag att stanna inshallah och även förvarna om jag kommer försvinna i några dagar, hehe :D
 
Ni är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh va roligt att du är tillbaka igen. Alhamdolillah!

Blogga på din egen takt och känn ingen press över det:)

2013-03-07 @ 13:20:53
Postat av: Naima

Welcome back systerrrr :)

2013-03-07 @ 22:26:30
Postat av: Anonym

Mashallah va roligt att du är tillbaka. Säger det samma som Anonym, känn ingen press och blogga när du endast känner för det:-) Det blir bättre inlägg och hälsosammare för dig.

2013-03-08 @ 11:53:35
Postat av: Sadia

Mashallah va roligt att du är tillbaka. Säger det samma som Anonym, känn ingen press och blogga när du endast känner för det:-) Det blir bättre inlägg och hälsosammare för dig.

2013-03-08 @ 11:54:00
Postat av: Frida

Välkommen tillbaka sis

2013-03-16 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0