Barn <33333

Jag tror inte att det finns någon som ÄLSKAR barn mer än mig på denna jord. Barn är verkligen en av de största gåvorna Allah ger hans tjänare. Jag älskar min systers dotter Marioma såååå mycket att det inte är sant. Jag ler när hon ler och blir ledsen när hon e ledsen :D Och hon är bara 2 år. Så tääänk hur bortskämd denna sötnos kommer att bli??? heheh
Nä men jag tycker att man måste säga till barnen när de gör fel och sätta gränser så att man inte förstör deras uppfostran. Men annars så älskaaaar jag att skämma bort de och leka med de tills de tröttnar :D För jag tröttnar aldrig av att leka med barn :D
Så må Allah ge mig friska och finfina barn inshallah i framtiden :) Och såklart till er alla fina läsare!! ;)
Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0