dags för mat??

När man äter mycket sött så glömmer man bort maten, men nu ska jag gå och träffa en kompis och köpa med mig pizza o läsk inshallah. Vi ska sitta hos henne och äta o snacka skola, bröllop och massa kul :D Humm? det låter som att jag har glömt bort boken haha men nää, jag måste läsa minst 100 sidor till idag inshallah :)
Kycklings pizza är det godaste som finns. Men jag vill verkligen våga testa annat.. Jag är inte så modig när det gäller att testa nya rätter när jag är på resturang. 75% av allt jag beställde när jag var i Polen var namn jag kände igen.. Jag kanske ska beställa en sushi idag? :p:p haha nej usch
Men kanske en annan pizza än kycklingspizza?? ;);)

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Nu blir jag också sugen på pizaaaaaaaa haha

2011-04-13 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0