Hamdollaaaah. Sum <3

Alhamdolillah för en lyckad och underbar dag. Med mycket jobb, skratt och kärlek bland sina muslimska systrar alhamdollilah. Längtar för morgondagen. Men jag måste verkligen soooova idag för att igår kunde jag inte somna när ja la mig fastän jag var jätte trött så ja fick bara max 3 timmars sömn igår. Men alhamdolillah så har jag varit jätte glad och full med energi hela dagen idag :)
Sum konferenserna blir bara bättre och bättre för varje år alhamdolillah. Må Allah belöna alla som är bakom denna konferens och ge de ajr o hasanat och lägga barakah i deras tid o liv. De går åt jätte mkt jobb och tid verkligen för o arrangera sådana konferenser och mashallah bröderna och systrarna som är bakom konferensen har jobb, plugg och familj. Så må Allah underlätta och belöna alla som gör så mkt jobb och ger så mkt tid till islam och muslimer. Må Allah belöna deltagarna också, mashallah så underbara ungdomar. Må Allah göra de alla till framtidens förebilder och bästa muslimer med bäst akhlaq och iman..
Temat är perfekt också och väl behövligt!! Säger bara ALHAMDOLILLAH för allt. Och jag tycker synd om alla som missar denna fina konferens. Man får så mkt lärdom och samtidigt lärkänner många muslimska syskon. Hmdellah :)
Det känns att jag har skrivit 100 alhamdolillah i detta inlägg men haha det känns verkligen att allt var toppen idag, alhamdolillah hehehe.. Hoppas alla kommande dagar i mitt o era liv är toppen!!
God natt allihopa :)
Ta hand om er och om varandra!! ;)
P.s Hatar långa inlägg men jag har inte skrivit på hela dagen så jag måste få ut allt ja vill säga på ett inlägg för jag hinner inte skriva mer idag. O dessutom så har bloggen varit ganska torr senaste tiden..
Jalla salaaam :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig och konferensen världens härligaste tjej. Saknar dina kramar

2011-04-25 @ 02:32:28
Postat av: asorame

Saknar dig med ya 3omri <3

2011-04-25 @ 18:58:03
URL: http://asorame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0