Space

Ni har säkert märkt att jag bloggen har varit torr under de senaste två dagarna. Men de dagarna har jag ägnat åt att tänka och verkligen vara ärlig med mig själv och försöka höra min inre röst. Jag har bestämt mig att ta tag i små saker som jag blundade för förut men som störde mig.
Man måste se till att vara sig själv hela tiden och om man börjar komma bort från sitt riktiga jag, granska sig själv och sitta och tänka på vad det beror på. För att allt smakar mycket bättre när man är sig själv. När man vågar vara ärlig med sig själv. Även om saker som gör ont..


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har såå rätt om att allt smakar mkt bättre när man är sig sj.



Kram

2011-04-21 @ 01:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0