Träning??

Jag ska börja med träning igen inshallah. Jag brukar ta långa promenader men nu känns det att det inte räcker med det. Jag måste göra annat för att minska på min stress och samtidigt njuta av min lilla lediga tid på bästa sätt.
Att gå runt och känna sig stressad när man faktiskt har gjort hela dagens lista och tänka på den kommande veckans to-do lista är sjukt ohälsosamt. Så nu måste jag ta tag i detta eftersom det är energi tjuvande. Man ska kunna lägga sig på sängen varje kväll utan att behöva tänka på nästa dags uppgifter. Även om man är en arbetsnarkoman.
Och enda sättet som faktiskt fungerade bra på mig var massor av koranläsning och träning. Juste, en sak till haha, nu kommer ni skratta åt mig, Men!! SMOTHIIIES! Hahaha, ja wallah, goda smoothies som mellanmål hjälper verkligen att komma igång och få massa energi, och när jag känner att jag har överflöd på energi så känner jag att inget kan stoppa mig och att jag kan jobba hur mycket som helst... Sooo,, du kanske också borde prova??
Så nu ska jag alltså inshallah börja med:
1. Mer koranläsning
2. TRÄNING minst 3ggr/vecka
3. Dricka smoothies till mellanmål.
4. To-do listor
Så kommer allt att bli perfekt inshallah o så ska jag lyckas minska på min onödiga stress :D :)
Bild: Google.se

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Du ger mig energiiiii <3



// Zeinab

2011-04-14 @ 14:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0