Salaaam

Salam alla läsare..

Skulle blogga från skolan idag men det gick inte :S vet inte vrf..
Jag måste tyvärr skriva att mitt bloggande kmr bli väääldigt segt de kommande 2 veckorna.. jag ska försöka blogga så mkt jag hinner, men jag kmr vara väldigt väldigt upptagen med massa saker och jag tror inte att jag kommer hinna så mkt med bloggen. Jag måste koncentrera jätte mkt i skolan och så har jag jätte mkt bröllops planering också... Massa koran memo osv...
Men inshallah efter 2 veckor så kmr jag blogga sm vanligt igen.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va tråkigt:( Jag älskar att läsa din blogg, men blogga när du har tid inshallah. Lycka till med allt annat också



Kram

2011-05-03 @ 18:25:31
Postat av: Amira

Va tråkigt. Men lycka till med allt inshallah :)

2011-05-03 @ 21:21:31
Postat av: Karima

Du får vila mkt, du får inte bränna ut dig själv. Tänk på dig själv mer o så kmr allt annat att gå bra.



Kramar

2011-05-06 @ 15:35:02
Postat av: Omar

Lycka till med allt inshallah

2011-05-07 @ 03:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0