20-04-2012

Jag längtar till sommaren! Jag har varit instängd i flera månader bland mina böcker känns det som. Det blir kul att ta studenten och bli klar inshallah, borde ta de förra året egentligen om inte jag bytte! Men det var rätt val Alhamdolillah. Hur som helst, jag är bjuden på bröllop imorgon, det blir kul att se brudparet super lyckliga, må Allah skänka de evig lycka... Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :S jag har inte ens haft tid att tänka, brukar alltid vara den som vet minst 3 dagar innan bröllop/fest vad jag ska ha på mig så alla omkring mig märker hur stressad jag är haha! Men det blir nog en snygg röd klänning till slut eftersom röd är min favvo färg så jag kör nog på rött imorgon ;)

En sak som är JOBBIIGT är vädret som inte kan bestämma sig :S Jag älskar regn men inte när jag har packat ner mina regn och vinterjackor haha så dum jag är :D Måste nog plocka fram alla igen!

Ska plugga lite till nu inshallah innan maken kommer hem från kill-bröllopet, killarna har sin fest idag och imorgon firar tjejerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0