Saknar er <3

Det var evigheter sen jag skrev känns det som. Det har gått ca 3 månader sedan jag skrev mitt senaste inlägg, hehe så det var inte igår:D Jag har haft väldigt mycket att göra och ville inte ha en tråkig blogg och därför istället tog en paus, jag ville inte skriva att jag ska ta paus eftersom jag inte ville se det som paus så att jag kommer tillbaka snabbt hehehe nu blev det komplicerat va? Jag har gjort massor de sista månaderna och bland det viktigaste är att jag har börjat ta träningen på allvar och gymmar ganska regelbundet (mashallah w alhamdolillah).. Jag har läst väldigt mycket och dödat mig med plugg eftersom jag tar studenten i år så plzzz gör do3a till mig..

Jag vill tacka alla som har tryckt hit sig under dessa 3 månader och väntat på inlägg och smsat o ringt, inshallah så ska jag döda er med inlägg efter studenten men fram till det ska jag också försöka att skriva så gott jag kan.. :) Har precis skickat iväg ett skolarbete och Nu ska jag inshallah gå och lägga mig så att jag orkar vakna till skolan imorgon :) Måste sköta sömnen nu eftersom jag har förbrukat känns det som min gåva som Allah gav mig som var att jag kunde vara uppe till 6 på morgonen, vakna 8 och ändå klara mig galant,,, och fortsätta så i veckor ( med undantag på helger såklart) Men nu orkar jag inte vakna om jag inte får minst 5-6 timmars sömn :(:(

Såååå vi hörs imorgon inshallah ;)




Kommentarer
Postat av: Saroosh

Va kul att du har börjat skriva igen. Pussssss

2012-04-18 @ 02:08:02
Postat av: Imeen¨¨

2012-04-18 @ 16:31:30
Postat av: Imeen

Ojjj ser nu att min kommentar inte kom upp :S hehe jag skrev " vad glad jag är att du bloggar igen, älskar din blogg" <3 Men snälla uppdatera oftare :(((

2012-04-20 @ 00:33:14
Postat av: Naba

Kul att du är tillbaka!!

2012-04-20 @ 22:07:19
Postat av: Anonym

Salam alaykum, roligt att läsa i din bloggg :)

2013-02-25 @ 08:54:26
URL: http://sweetsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0