Vår

Det är så HÄRLIGT att solen har börjat titta ut! Mashallah man blir så glad och inspirerad av ljuset. Detta väder får mig att tänka tillbaka till våren 2011 då man var så stressad inför bröllopet men det enda som gav mig lugn var när jag gick ut och såg solen. Skola+ bröllopsplanering är nog det stressigaste man kan vara med om :D Men alhamdolillah att båda blev bra :) 
 
Idag sen eftermiddan så har jag legat på soffan och kollat på min gamla turkiska serie från datan, har sett denna serie flera gånger men den e både rolig och skön att se på så varje gång jag inte vet vad jag ska titta på så sätter jag på några avsnitt och kollar haha ;D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du på bilden?

2013-05-17 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0