Vaken!!

Jag är fortfarande vaken. Jag ska bara läsa lite inshallah sedan sova. Det är de 10 sista Ramadan dagarna ikhwati, glöm inte att be mycket och göra massa goda gärningar. Glöm inte att även be för alla våra bröder och systrar som behöver vår bön..
Imorgon eller rättare sagt idag så ska jag vara barnvakt till min systers dotter, vilket är underbart alhamdolillah. Må Allah skydda och bevara henne och göra henne till en trogen muslim..
(Ett råd som är först och främst till mig själv är att vi ska försöka läsa så mycket koran vi kan och utföra nattbön dessa 10 sista dagar av ramadan, trots att det kan vara lite jobbigt när man har skola/jobb, men vi får inte glömma att Ramadan bara kommer en gång om året och verkligen måste utnyttjas, vi vet ju inte om vi lever till nästa Ramadan..
Vi hörs imorgon inshallah:)
God natt!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar din blogg!!

2011-08-22 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0