Att förlåta

Subhanallah!! Jag har alltid varit förlåtande. Men nu är det otroligt hur snabbt jag förlåter människor, ibland känner jag mig dum hur snabbt jag förlåter. Men Subhanallah, jag kan verkligen aldrig sova medans jag har något i hjärta mot någon jag älskar eller tycker om. Jag älskar att alltid reda ut det eller åtminstone snacka med den personen om någonting bara. Ibland gör det så ont när vissa saker händer, men bara tanken av hur mycket jag älskar just denna person får mig att förlåta henne/honom på en minut, Alhamdolillah.

Kommentarer
Postat av: Zeynab

Det är en otrolig gåva som Allah ger ( att förlåta) Och det är inte många som har den. Tacka Allah för den och må Allah ge oss alla samma gåva och öka din. Amen



// kram zeynap

2011-03-30 @ 15:36:36
Postat av: asorame

Ameen okhti :) kram

2011-03-30 @ 19:07:49
URL: http://asorame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0