Mamma&pappa

Älskar mamma&pappa otroligt mycket. Subhanallah de har alltid varit så underbara och sett till att göra oss glada och verkligen ge oss allt vi har önskat och mer. Det gör ont att tänka att jag snart ska sova utan att ge de god natt puss och bli väckt till salat al fajr av pappa. Men jag ska besöka de så mycket jag kan inshallah och försöka komma förbi varje kväll och pussa de god natt puss hehehe. Och så får jag vakna till fajr tillsammans med min make inshallah :)

Må Allah öka kärleken och barakah i allas liv :)

Ska äta nu och sedan se ett avsnitt av min turkiska serie som jag bara dör för :D " Gönülçelen"


Kommentarer
Postat av: Mrs.

Åh! så gulligt påminner mig sj om när ja försökte åka till mamma o pappa ofta .. men de slutar med max två gånger i veckan , haha man har ju en ny familj oxå som vill ha sin tid , svärfamiljen ;) hahah Puss asole !

2011-03-31 @ 13:03:59
URL: http://rgc.blogg.se/
Postat av: asorame

Hehe aa d blir så, man får dela upp tiden på bästa sätt :D och försöka ha kul me sin familj, svärfamilj och man :) Inshallah



Bosa

2011-03-31 @ 15:28:41
URL: http://asorame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0