Sista Dagen :(

Idag hade jag min sista dag på praktiken och det känns lite sådär.. Jag kommer att sakna allllt där, men mest kommer jag att sakna alla glada små barn och deras fina skratt. Det är så otroligt hur ofta barn ler och skrattar Mashallah. Må Allah skydda alla barn där och ge de bästa framtiden och alltid låta de gå den rätta vägen.


 Jag hatar känslan jag har i magen just nu, det är en blandning av sorg, saknad och längtan. Sorgen pga jag gärna skulle vilja stanna mer med barnen, och saknaden jag känner i magen är pga jag inte kommer vakna och förbereda mig på morgonen inför en rolig dag i förskolan och ska gå till skolan istället :S.. Och längtan,,, hmm.. Hehe det är mina egna barn jag längtar efter:D Jag tänker efter mina 3 veckors praktik hur jag kommer att vara som mamma, vad som är rätt och fel, uppfostran, kärlek, kläder osv...

Hehe Nu ska jag försöka sova inshallah, eftersom jag har vaknat kl 6 nästan varje dag under de senaste veckorna och inte sovit så mkt på natten. Och så måste jag vakna tidigt imorgon eftersom jag måste gå till min privata tandläkare, bläk! hehe.. Orkar inte att någon ska palla med mina tänder, men hon är jätte trevlig alhamdolillah. Vi pratar så mycket när jag är hos henne och det är alltid lika trvligt att träffa henne :) Alhamdolillah!





Bild lånad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0