Sjuk :(

Jag är sååå himla sjuk idag :( Ont i magen, illa mående, är yr osv... :S Hoppas det inte är vintersjukan :( Jag orkar verkligen inte bli sjuk nu. Jag måste gå på min kompis bröllop imorgon och jag är helt slut :( hoppas det blir bättre imorgon inshallah.. Min underbara mamma har tagit hand om mig och det känns så underbart att ha någon kärleksfull nära när man är sjuk, smärtan blir mindre på något sättt subhanallah. Jag ligger på min säng just nu och lyssnar på surat Al-baqarah och tänker på hur barmhättig Allah är <3

Kommentarer
Postat av: Mr. M

Vad tråkigt att höra att du är sjuk:( Önskar att jag kunde göra något. Krya på dig vackraste tjejen någonsin. Må Allah göra dig frisk så fort som möjligt.



/ M

2011-03-11 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0