Systers dotter <3

Just nu så ligger min systers dotter bredvid mig och sover. Hon är bara sååååååå fin och gulliiiig. Hon tog sin välling och kom o la sig på sängen och somnade utan att säga någonting haha, det känns som att hon börjar bli stor mashallah. Ibland vill jag att tiden stannar så att hon alltid pratar på det sättet som hon gör och är lika GULLIG :D Jag vill att hon tex alltid säger "gagis" istället för "dagis" :D och "toolen" istället för "solen" hehe..

Hon fyller år snart, 1 april. Så snart blir det kalas, men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till henne i preseeent :( ska sitta och googla "barnpresenter" och hoppas på att hitta något ja gillar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0