Tankar!!

Jag har tänkt så mycket de senaste dagarna på vilket jobb jag egentligen vill ha,, men har inte kunnat komma fram till något speciellt än :D Det är så många jobb som ser väldigt spännande ut, och även olika utbildningar.. MEN! Det jag har kommit fram till är att de mest slitsamma jobben får nästan sämst betalat och det känns helt idiotiskt.. Det är otroligt att förskolelärare tex tjänar så lite medans de gör så mycket JOBB och verkligen gör så många saker samtidigt på jobbet. Jag vet bara en sak,,,!! Och det är att jag INTE vill bli förskolelärare. Det är ett väldigt roligt jobb, men det är så slitsamt och även dåligt betalt.. Kan tänka mig att jag skulle bli trött på jobbet direkt efter några år.. Nu blir det liiite läsning och sedan ska jag försöka lägga mig för imorgon väntar en väldigt tidig morgon med pigga och söta barn :D Hoppas jag somnar när jag lägger mig och inte är uppe till kl 3 som igår :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0