Tema Helg!

Jag har haft en lärorik dag idag alhamdolillah. Jag har varit i stockholms moske- meddis där de har en tema helg. Jag längtar redan efter morgondagens föreläsningar och att få träffa alla fina systrar där :)
En heeeemskkkk sak som hände igår är att min fina dator har fått ETT VIRUS :@ precis innan jag skulle lägga mig, vilket hemskt slut för dagen liksom haha. Min dator är ny liksom och får inte få ett virus :(
Inshallah så ska min fästmans syster hjälpa mig med att omformatera datan eftersom mitt antivirus kan inte ta bort viruset, helt sjukt alltså! Jag trodde att jag hade laddat ner Norton vilket jag inte gjorde, hade Comhems antivirus och just nu så tycker jag att det är världens sämsta antivirus :p

Kommentarer
Postat av: Mrs.

Mashallah fin blogg syster !

SV: mashallah må allah ge dfej lycka , va heter du ? vi kanske känner varran ?? jag va oxå på denna tema helg

2011-03-30 @ 09:15:10
URL: http://rgc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Okhti al 7abibah:) Jo vi känner varandra, dock såg jag inte dig den dagen :( det kom så många systrar mashallah. Jag ska smsa dig nu inshallah så vet du vem jag är ;) <3

2011-03-30 @ 19:03:23
URL: http://asorame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0