Älskar Koranen!!

Subhanallah!! Wallahi om det är något jag verkligen ÄLSKAR djuuuuuuupt från heeeeeeela mitt hjärta så är det koranen. Det är det mest värdefulla som finns, det värdefullaste som finns i varje muslimskt hem. Jag har aldrig någonsin lyssnat på/läst koran och inte mått bättre av dig. Jag känner mig helt avslappnad och otroligt glad och underlättad wallahi, hur stora problem eller smärtor jag än har. Jag har aldrig läst koran utan att hittat tröst i verserna jag läser. Och vid varje gång jag öppnar koranen så läser jag verser som handlar om precis det jag tänker på eller behöver. Subhanallah!! Det är otroligt!!!!!! Man kan leta tröst överallt, men aldrig hitta en sann tröst som koranen, testa och säg till om inte du hittar det du söker, tro mig, det är helt omöjligt.. :)
Alhamdolillah :)
Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Melina

Du har SÅÅÅÅ rätt :)Älskar dig blogg

2011-05-11 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0