bloggen :(

Jag ger verkligen inte bloggen sin rätt men wallah jag är sååååååååååååååååååååååååååååååå upptagen att jag inte hinner svara på sms :( Har sååå himla mkt i skolan, mkt bröllops planering, koran memo, osv osv.. Det känns att jag inte kmr få andas fram till juni, men denna hektiska månad för jag ha sabr inshallah och må Allah ge mig otroligt mkt energi för att klara av denna stressiga månad, utan att gå in i väggen eller gå ner i vikt, det sista jag behöver nu är att gå ner i vikt :D
Men inshallah så ska allt gå bra med Allahs hjälp. Och må Allah hjälpa er med med ALLT i era liv som ni behöver ha hjälp med och må Allah ge er världens bästa liv och lycka allihop. Ska göra do3a för er allihop o glöm inte att göra do3a för mig med:)
Bild:google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0