:(

Var hos tandläkaren idag. Hon fixade en sak som skar mig i tandställningen o så fick jag gummisnoddar som jag ska använda för att tänderna ska rättas ännu mer, jätte små gummisnoddar. Nu när jag har haft de en halv dag så känner jag att jag håller på att bli GALEN av huvudvärken som den har påverkat mig :( Subhanallah!!
Har inlämningar och prov som måste göras och bröllopsplanering och massa saker som måste handlas. Så nu är TANDVÄRK/HUVUDVÄRK det sista jag vill ha. Men inshallah kheer :) Hoppas d e massa synder som försvinner genom dt bara..
Har inte uppdaterat bloggen på länge o nu kmr ett sådant tråkigt inlägg :$ SORRY Men så ont har jag i huvvet just nu att jag behövde skriva av mig.. Hoppas ni har det super iaf ;)
Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0