Tänk!

Kolla noga på denna bild och tänk om du kunde vara där just nu och andas den friska luften och gå på marken som profeten sws, hans följeslagare och Aicha radiallaho anha gick. Tänk om du kunde vara där nu och be 2 raka och bara be Allah om allt du vill och tacka honom för allt han har gett dig.. Allt jag önskar just nu är att kunna vara där och verkligen be Allah från hela mitt hjärta, be för alla mina nära o kära, för muslimska ummah, för hela världen. Må Allah vägleda oss allihop yarab..

Vi får se till inshallah att inte missa nattbönen eftersom det har en sådan otrolig belöning. Och ni som är gifta, tänk om ni vaknar och ber tillsammans med er andra halva :) Hur mkt belöning får inte ni tillsammans då? Tänk på all barakah Allah lägga mellan er och hur er kärlek kommer att öka. Eftersom ni gör en ibada för Allahs skull och så gör ni det tillsammans :)
Och ni andra som mig :D ogifta:D Vi får gå upp själva och be, och känna hur nära Allah vi är och försöka av den stunden där vi får vara själva och be Allah om allt vi vill och berättar till Allah om allt i våra hjärtan :)
Må Allah ge oss hidaya i dunyah och Al-firdaws i akhira!! Ameen ♥

Kommentarer
Postat av: Omar

Tack för din påminnelse om nattbönen. Jazaki Allaho kheir

2011-05-02 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

Masha'allah!

Min mamma gjorde haj och kom tibax på lördag <3

Inshallah ska besöka kaba det här året :)

2011-11-21 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0