DEPP TIME!! :D

Jag känner mig så sur, irriterad, trött, sömnig, överdrivet pigg o vaken, sårad och har en stoooooor Saknad i mitt hjärta så mitt bröst gör ont.. Så tänk er en sådan blandning, typ en äcklig smootihe hahaha
Mina inlägg brukar för det mesta vara glada och alhamdolillah så har jag ett roligt liv som jag verkligen trivs med, men visst går det ner ibland?? Just idag är en sådan dag då allt är svart haha. Jag kan förklara lite vrf det känns så som det gör..
1. Min man är bortrest med en grupp från mosken och de är på en islamisk resa. Känner mig sååååååååååååååååååå himla ensam utan honom, han åkte igår och kommer att vara borta en HEL VECKA!! Om jag saknar honom så mycket idag, hur kommer det kännas efter att halva tiden har gått? humm ://
2. Har ett prov imorgon som jag håller på och pluggar till, jag har pluggat typ det mesta men jag har ångest och känner att jag inte har pluggat någonting och att jag inte kommer klara någonting. Alltså SHATYAN tankar "wiswas"!!
3. Jag har lite dålig syn så jag anväder linser, men har skaffat mig glasögon oxå nu så att jag kan kombinera både glasögon&linser och skämma bort mina ögon när de blir trötta på det ena så att jag kan byta. MEN när man har ett par nya glasögon så blir man yr och snurrig av dem och illamående tills man har vant sig vid dem, och jag har haft dem hela dagen idag så flera alvedon har inte kunnat ta bort min huvudvärk!!
4. Är otroligt besviken över vissa personer som jag sett som "vänner" som har ljugit för mig på små saker. Och lögner är en sak som jag är jätte känslig mot, även om dem är små så är det fortfarande lögner. Varför ska man ljuga för sin vän?? det är ju onödigt. Vänner accepterar ju varandra trots allt, så lögner borde inte finnas där för att de är inte ens nödvändiga!!
5. Är sååå trött över att jag är så känslig och överbeskyddande, lägger mig tex alltid i ifall en lärare är dum mot någon annan och säger alltid till för att jag hatar verkligen orättvisa!! Men jag borde väl inte bry mig om allt så mkt? vissa förtjänar inte ens att bli beskyddade!! :D
Haha Subhanallah va mt text det blev!! Men det känns bättre i alla fall efter att jag skrivit ner alla mina känslor och tankar. En underlättnad typ!! haha
Tråkiga inlägg måste ju också finnas med, det är ju trots allt en del av livet ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe allahol mosta3an. Det där med nya glasögon är jätte jobbigt!!

2011-10-08 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0