Plugg!!

Förlåt för mina uppehåll men jag har noll tid verkligen att blogga, ja ska inshallah försöka hitta luckor plus att jag har problem med internet.. Just nu sitter jag och pluggar medans tvättmaskinen är på och tvättar :D Till plugget avnjuter jag en Cola Calippo :D Har sååååå mkt plugg att jag vill hoppa från taket :D "istaghfirullah" Men wallah jag har väldigt mkt plugg.. Hänger knappt längre med vänner:( saknar dom sååå men inshallah lite längre fram i den här terminen så kommer det lugna ner sig lite med plugget..
Nää nu måste jag gå och fortsätta plugga:) Gör do3a ;) Har minst ca 4 timmar till att göra klart uppgiften på.. :/
Hoppas ni ligger och sover gott i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0