Zkoläään!!

Sitter i skolan just nu och har håltimma!! Borde ligga och sova just nu :D Blev klar med arbetet 05:30 igår, la mig 06:00 och var tvungen att gå upp 08:15 och när jag kommer fram så är läraren inte här!!!!!!!!! Alla lärarae brukar smsa när de är sjuka och just denna gång så ska det vara så haha, men det är bra på nåt sätt eftersom jag kunde vakna för att jag inte hade sovit så länge. Men skulle jag sova en till timme så skulle jag vilja fortsätta och skulle inte kunna kliva upp ur sängen :D Såå, nu sitter jag, bloggar, kollar i FB och chillar fram till nästa lektion. Men jag vet att det ska bli SÖÖÖÖMN efter skolan idag :D (Inshallah, om inte något annat dyker upp)


Förresten, glömde säga GOOOD MORGON på er ;)




Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0